Jei užsakymas "užtruko", prašome bet kada kreiptis telefonu arba el. paštu. Pasitaiko atvejų, kai pašto darbuotojai Jūsų tiesiog neinformuoja apie gautą siuntą.
Jei užsakymo neatsiemėte ir jis mums sugrįžo (pvz. neteisingai nurodėte adresą, adresatą ar dėl Jūsų asmeninių priežasčių), grąžiname tik pusę sumokėtos sumos (taip kompensuojant drabužio prastovą ne dėl mūsų kaltės) ir atskaičiuojame siuntimo išlaidas, kurias patyrėme. Arba persiunčiame užsakymą iš naujo po to, kai apmokate antrą siuntimą. Jei siuntinys Jūsų nepasiekė dėl mūsų kaltės - grąžiname visą Jūsų išleistą sumą.
Visos gražinimo sąlygos atitinka Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės“.
Grąžinant prekes, kai buvo pritaikyta nemokamo siuntimo nuolaida, reiktų pasiskaičiuoti, ar grąžinus prekę jūs vis dar "įtelpate" į nuolaidos sumą.
Tarkim, jūs pirkote prekių už 40€, nemokamo siuntimo nuolaida suteikiama kai prekių nuspirekate daugiau negu už 30€ ir jūs nusprendėte grąžinti prekę, kurios vertė yra 10€. Tai reiškia, kad grąžinus prekę, jūsų užsakymo suma lieka 20€, kuriai yra taikomas siuntimo mokestis. Pinigų grąžinimo atveju, jums bus grąžinti ne 10€, o 8,26€, atskaičiavus siuntimo mokestį ( -1,74€, jei pirkote vieną prekę, - 1,99€, jei pirkote daugiau negu vieną prekę ir t.t.) .
Jei grąžinate prekę, kurios vertė 5€, jums bus grąžinti 5€, nes jūsų užsakymo suma, vis dar yra daugiau negu 30€.
Ši sąlyga taikoma siekiant išvengti piktnaudžiavimo suteikiamomis nuolaidomis.